u ask me bring den i bring den me n my labbit no face lehz...Originally posted by BaByBoY:haah
next time bring out the white one let me see ok??
wah sehOriginally posted by p|p|:u ask me bring den i bring den me n my labbit no face lehz...![]()
Originally posted by p|p|:u ask me bring den i bring den me n my labbit no face lehz...![]()
si bbbOriginally posted by browniebaobao:BBB and p|p| post at the same time again...
sister, BBB hint hint le wor..bring him to see u labbits ba![]()
hint simi ... i hint block la... dun gimme hints la... i mean bbb...Originally posted by browniebaobao:BBB and p|p| post at the same time again...
sister, BBB hint hint le wor..bring him to see u labbits ba![]()
Originally posted by BaByBoY:si bbb
i ask her to bring labbit see me
not bring me see labbit lahz!!~~~~
/me kokz bbb
erm....Originally posted by browniebaobao:
almost the same thing mah...labbit and u..purpose is to see labbit mah..
Originally posted by p|p|:hint simi ... i hint block la... dun gimme hints la... i mean bbb...![]()
who wants to hint u???Originally posted by p|p|:hint simi ... i hint block la... dun gimme hints la... i mean bbb...![]()
hahaha...Originally posted by BaByBoY:erm....
btw how she can BRING me see labbit??
i so heavey
she can move me mehz??
Originally posted by BaByBoY:erm....
btw how she can BRING me see labbit??
i so heavey
she can move me mehz??
egg cake la... i hinting bbb cannot huh...Originally posted by BaByBoY:who wants to hint u???
go konz lah ( tis is not a hint )
muz really find one day kok bbb til her brownies fall outOriginally posted by browniebaobao:
y not? invite u wan? invite u can le ba? invite u to her home lor..
den got free brownies to eat le lor... no need go mrs field to buy liao...Originally posted by BaByBoY:muz really find one day kok bbb til her brownies fall out
niak niak niak
Originally posted by BaByBoY:muz really find one day kok bbb til her brownies fall out
niak niak niak
wahahahahaOriginally posted by p|p|:den got free brownies to eat le lor... no need go mrs field to buy liao...![]()
Originally posted by p|p|:den got free brownies to eat le lor... no need go mrs field to buy liao...![]()
so sadz...Originally posted by browniebaobao:
I chose the nick browniebaobao coz my beloved cat was named Brownie..I used to call her baobei, baobao etc..
brownie passed away le..so how to kok bbb till brownies fall out??
oh..Originally posted by browniebaobao:
I chose the nick browniebaobao coz my beloved cat was named Brownie..I used to call her baobei, baobao etc..
brownie passed away le..so how to kok bbb till brownies fall out??
Originally posted by p|p|:so sadz...![]()
Originally posted by BaByBoY:oh..
so sry![]()
![]()
i dont mean it
haiz... if its my labbit i will take off from work... n duno go where le... cant take it....Originally posted by browniebaobao:
In loving memory of brownie ya..
no sad no sad..alrd one yr plus le..
someday i will join her at rainbow bridge ba..
don tink like ttOriginally posted by browniebaobao:
In loving memory of brownie ya..
no sad no sad..alrd one yr plus le..
someday i will join her at rainbow bridge ba..
Originally posted by p|p|:haiz... if its my labbit i will take off from work... n duno go where le... cant take it....![]()