Ah Ma!!!!!Originally posted by Xiao Long Nu:Ah squall nicer lar![]()
ah ma crazy abt final fantasy ah?Originally posted by Xiao Long Nu:Ah squall nicer lar![]()
I want to see squall. Where?Originally posted by duotiga83:
Originally posted by M©+square:I want to see squall. Where?![]()
muahahahhaOriginally posted by M©+square:Who's the girl beside? I don't hve such a pretty ger friend.
Roina!!!!!!Originally posted by M©+square:Who's the girl beside? I don't hve such a pretty ger friend.
Haha...dreams are unlimited! hahaOriginally posted by jOhO:muahahahha
u wish man... u wish!
Originally posted by jOhO:muahahahha
u wish man... u wish!
dn sad...Originally posted by M©+square:Ah Ma!!!!!I very very very sad.
Ah maaaa.....pls help me find her. She's my version of XLN.Originally posted by Xiao Long Nu:dn sad...
ah ma help u find rinoa
huh???okOriginally posted by M©+square:Ah maaaa.....pls help me find her. She's my version of XLN.![]()
![]()
![]()
Originally posted by M©+square:Ah maaaa.....pls help me find her. She's my version of XLN.![]()
![]()
![]()
Ah squall sing to His Xiao Long NuOriginally posted by Xiao Long Nu:huh???ok
/me clone XLN
hahhaa. got it. paiseh. came in late.Originally posted by jOhO:It's the last day b4 we get our activity rating!! eheh
quite bo liowz i know but then a few of us are interested in wat the rating would be *nudge*nudge* www
it's pretty late now.. hope i can wake up early enuff to crap with u all.. er i mean to go to work..![]()
hannor.. where were u all morning!?? NYE no half day for us senior staff hor!!Originally posted by www:hahhaa. got it. paiseh. came in late.
must work hard to crap more.![]()
geez..i 4get bout it ...can hor?Originally posted by jOhO:hannor.. where were u all morning!?? NYE no half day for us senior staff hor!!![]()